Fibi

Fibi

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Psie nie psie gadżety.

Australijczyk to nie pies!  To stan umysłu!

Początkowo bronimy się przed tym, ale koniec końców trzeba się z tym pogodzić i żyć dalej. Jak człowiek kupi już wszystkie: piłki świata, kilka obroży, kocyki, posłania i wiele innych … zaczyna kombinować. 
Przedstawiam moje ulubione gadżety psie nie dla psa!

1. Zawieszka namalowana przez Dorca  w grudniu 2014. Wzorem było zdjęcie mamy Fibi. Na moje zamówienie powstały dwa egzemplarze. Rzecz jasna zamówiłam zawieszki na ostatnią chwilę, przyjechały na ostatnią chwilę i na ostatnia chwilę jedną z nich wysłałam dalej jako prezent.
Są cudne! Współpraca z panią Dorotą to sama przyjemność.

  
2. Kolejną bardzo potrzebną rzeczą (niezbędną z każdej garderobie) jest t-shirt wykonany przez właścicielkę bloga Tayla- English Springer Spaniel. Na 100% nie jest to moja ostatnia psia koszulka! Ba nawet wiem jaką zamówię kolejną.


3. Kubeczków Pik-Pik nie trzeba chyba nikomu przedstawiać! W naszej kuchni 2 sztuki i straszą psimi kłakami!

4.  Zawieszka z psią łapką. Chyba moja ulubiona. Delikatna, nierzucająca się w oczy i pasująca do wszystkiego. Niestety od wakacji czeka na naprawę. Zawieszka padła ofiarą w walce Fibi – Mewy – Ela. Pojedynek zwyciężyła Ela (ha!) i kawałek pasztetu…  niestety ucierpiała zawieszka. Dostępne swego czasu na Pakamera


Kolejny gadżet w realizacji :)


6 komentarzy:

  1. Śliczne bajery, na pewno jest ich więcej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich jeszcze kilka :) Jeśli uda mi się zrealizować największy gadżet (gabarytowo) to tej pory na 100% się pochwalimy :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, ten wisiorek jest cudowny! Ja zamówiłam u pani Doroty bransoletkę <3 I jest cudowna!
    Kolejna sprawa to kubek, na który poluję już od dłuższego czasu. W końcu muszę go zdobyć :)

    Zapraszam na www.mieszaniec.blox.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z Pik-pik mam tylko kawę z psimi kłakami z takim generycznym pieskiem... Pora na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olaboga ja mam kolejny kubek i filiżankę :)

      Usuń